لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
نگاهی گذرا به آمار و ارقام دیدار یوونتوس و آژاکس

نگاهی گذرا به آمار و ارقام دیدار یوونتوس و آژاکس

چهارشنبه شب سیزدهمین مصاف رسمی یوونتوس و آژاکس در رقابت های اروپایی به میزبانی تیم هلندی برگزار میشود. دیداری که پیش از این 6 پیروزی، 4 تساوی، 2 شکست، 15 گل زده و 2 گل خورده را برای یووه به همراه داشته.

 

در 8 رقابت این دو تیم در رقابت های لیگ قهرمانان، بانوی پیر 4 پیروزی، 3 تساوی، یک شکست، 11 گل زده و 6 گل خورده را به دست اورده.

 

این بازی چهارمین مصافی ست که به میزبانی آژاکس برگزار میشود، در سه بازی گذشته، یوونتوس 2 پیروزی (اخرین پیروزی خارج از خانه در تاریخ 15.09.2004 با نتیجه یک بر صفر) ؛ یک تساوی (اخرین تساوی خارج از خانه در تاریخ 01.03.1978 با نتیجه یک بر یک) ؛ 4 گل زده و 2 گل خورده را کسب کرده است.

 

در تاریخ باشگاه یووه بازیکنانی نظیر بته گا و زوف با حضور در 5 مصاف و امائوری، آماروزو با به ثمر رساندن 2 گل در صدر بیشترین تعداد بازی و گل زده مصاف یووه و آژاکس قرار گرفته اند.

 

در 10 بازی اخیر دو تیم 5 پیروزی، 4 تساوی، یک شکست، 14 گل زده و 8 گل خورده به نام یوونتوس ثبت شده و در این میان برتری 4 بر یک یوونتوس در فصل 1997 در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از جمله پرگل ترین دیدارهای این دو تیم بوده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: